All Night Long

Nattinatti är det kan man lugnt säga. Har haft en lugn kväll för att återhämta mig lite.
Emma och jag har vart runt och kollat läget lite på cykel innan vi slog oss ned på en parkbänk någon timme och snackade om allt och alla, vilket var välbehövligt. Har även vart hos hästarna idag, körde Muzze medans pappa fixade allt det andra. Sen var vi iväg och fotade syster innan hennes bal som hölls på statshotellet nu ikväll. Vi var där förut och kollade in alla snygginggar. Längtar tills det är min tur om två år!
Nej nu ska jag sova, bara mina fotsingar får upp värmen.
Sov gott.
/ -Kajsa




ps. Stort Grattis till Emma som fyller 17 år idag!
och så känner jag att mina grannar har brutit mot den oskrivna lagen om att tolv ska alla hålla käft, dåligt!


Kommentarer
Postat av: EMMA

TACK bästa, och igår var en mycket trevlig dag/kväll! :D (L)

2009-06-14 @ 11:18:46
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0