Födelsedag!

fyller 17 idag. Har fått ganska bra presenter, en dator, pengar, lite kläder och en hel del småsaker. en ny mobil bör nog också införskaffas eftersom min dog under natten, rotade fram den gamla trotjänaren, nokia tegelsten! går aldrig sönder, det är så det ska vara. får bli en lugn kväll, har haft lite kalas för släkten och ätit supergod mat ute på altanen.

igår besökte jag för första gången i mitt liv gävles travbana, väldigt fint måste jag säga.ponnybesök där helena?!  stämmningen var på topp, gratis mat och dricka blir man bjuden på när man har häst i storloppen. jag och brorsan fick även vara represtenater för pebblan och ta emot minnespriser, som tur var han pappa ansluta sig till oss innan det var dags för lite intervju! tyvärr var inte hästen helt 100% frisk och tröttnade i sista kurvan, synd men vi tar nya tag. fick en för tidig present igår, en enorm plansch på pebbly och björn från uttagningsloppen, pryder min vägg numera.
imorgon väntar hard workwork kan jag lova. allt hö ska tas in i stalllet, inget jobb för klenisar!
ha en bra kväll.
puss.♥
/ - kajsa


Kommentarer
Postat av: JULIA

GRATTIS! :D

2009-06-28 @ 11:41:02
URL: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0