HK seger!

Klockan är snart tio, det är sommarlov och jag ska gå och lägga mig! Konstigt tänker ni kanske, men jag är så trött att ögonen stänger sig själva snart.
Midssommarhelgen har vart bra i allmänhet, grillade med några flickor, Emma, Sandra, Ida och Klara i fredags. Trevligt hade vi, bara att jag och Klara hade lyckats ta på oss likadana ganska odeskreta klänningar. Vi åkte vidare till Skåre på lite party, innan jag och Emma åkte hem till mig och sov.
Idag har HK besökt Arvikatravet med stjärnan PellePlopp. det var en nervös och taggad liten krake som åkte ut för värmning, men det syntes redan då att han skulle göra ett bra lopp då han höll tempo med de stora hästarna. I loppet hade väl Ploppis lite fullt upp med lite annat än att springa, men när han väl började ta tag i grejerma hade de andra ingen chans.Så stallets stjärna gasade ifrån och vann även om det  tog emot lite tillslut. Andra året i rad HK tar hem midsommarloppet, tradtion säger vi?!
Fixade mina egna prinsar när vi kom hem. Limericks hosta har blivit värre, så imorgon ringer pappa till veterinären för tid till både honom och Muzze. Känns som blodprov och kolla halsar inte är helt fel. Tragiskt att inte få tävla när det är säsong, men vi ska visa som senare iår istället. Känner mig lite taggad att få börja köra med L igen, eftersom han har vart så fin men halsen måste bli bättre först.
Nu däckar jag snart.
kram.
/ - Kajsa

bild från Pelles seger idag, " tvåan" som äntligen fick bli ETTAN!


Kommentarer
Postat av: Helena

Midsommarloppet är vårt! :D <3

2009-06-22 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0