hökörningen är endast för biffar!

Min kropp är död! sista dagen för hökörning, resterande skulle in. blev lite dåligt med folk framåt kvällen så vi fick slita hårt.
Nu ligger jag i sängen och om jag lägger huvudet på kudden somnar jag nog. imorgon blir det väldigt mycket att fixa åker till stockholm i morn. eftermiddag och sen kreta på torsdag. började packa lite smått nu när jag kom hem, inte så effektivt kanske.
har inte fått några provsvar på blodproven än, får ringa och skälla lite på dom imorgon. m fick massage idag av sara, helt okej var han faktiskt lite stel bara. L fick gå ute inatt det är nog bra för halsen och hostan, hönsmamman är lite orolig för honom meen han klarar sig nog
.
nu ska här sovas!
natti.
/ - kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0