Muzzetussen 9 år.


Fyndade rejält idag på H&M. Två klänningar för 148 ;-sammanlagt. Helt okej ;) På bilden syns även linnet som jag köpte på MQ igår.
Rätt så mycket betygssnack i skolan idag, klarade VG på matten så jag är supernöjd :D Hade ju debatten idag också, körde på min plan och (sorry) rå knäckte de andra om jag får säga det själv. Slipper gå på den lektionen imorgon, då jag för övrigt bara har en lektion, så skönt.

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? NEJ det är ingen vanlig dag för det är Muzzes nioårsdag, hurrahurrahurra. Haha gubben fyller nio idag. Fick en present av mamma, knäckebröd det gillade han kan jag lova. Blev en ridtur för hans del idag i spöregnet. Han var faktiskt ganska snäll idag. Gick in i skogen på hemvägen så han fick traska runt där lite innan vi hittade en väg ut på grusvägen. Limerick fick en motionsrunda, även där i spöregnet så mysigt så. Han var så pigg och fin att inte ens regnet kunde förstör min glädje ;)
Måste bara berätta att jag kände mig väldigt snygg förut i stallet. Mina regnbyxor läcker igenom så mjukisarna under var blöta. Då tager man vad man haver och jag gick runt i långkalsonger, tur att bara hästarna såg mig........
Börjar känna mig trött nu efter dagens motion, ska ta en dusch sen sova tror jag.
/ - Kajsa


ps. någon rånade min älskade coop nära förut, tjuven flydde på moppe. Lågt. Ge fan i min coop butik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0