My life sucks.

Just nu känns allt helt och hållet skit. Orkade inte gå till skolan idag, inga lektioner bara tingvalladagen och jag tror inte jag hade vart ett roligt sällskap där inte. Har hunnit med ganska mycket hemma ändå, städat rummet, kaninburen och lite sånt. Borde fixa lite lunch nu, men jag har liksom ingen ork.
Jaa, vad ska man säga om gårdagens tävling? Skit är nog enda ordet som passar in. Blev först oplacerad på en helt okej tid ändå, stördes två gånger av samma person också det gör mig super irriterad. Han vågade gå fram till bilen idag och va ganska nära vingen tills bilen släptte då han började bromsa, vilket gjorde att vi tappade allt.
Jag vet ju att han gör sitt bästa, så varför kan jag inte bara vara nöjd med det? för den som vill veta grinade jag hela vägen hem i bilen igår, jag vet inte riktgt varför men tårarna bara kom. Usch just nu vet jag inte riktigt vad jag vill, har lite olika alternativ. Framtiden får utvisa.
Nej nu ska jag sluta deppa och vara nöjd med det jag har.
puss på er.
/ - Kajsa


Jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0