Nationaldagen.

Hola. Trevligt med helg igen. Har vart i stallet i stort sett hela dagen. Tog bussen halv elva imorse, gick upp till stallet eftersom cykeln stod kvar där uppe. Körde båda hästarna. L skulle egentligen fått ett ordentligt snabbjobb, men han började hosta så när jag skulle köra intervallerna så vi hoppade det idag. Livrädd att han ska åka på någon infektion nu när han har vart så fin, men det skulle vara typiskt. M fick bara lite lugn motion i skogen inför måndag. Pigg och glad, hoppas det håller i sig!
Nu ska jag gå in och duscha, sen fixa mig inför kvällen då jag åker till alla killingar i kil för att fira isabelle :D
Ha en bra kväll, för det ska jag!
/ -Kajsa


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas du får en bra kväll då!:)



Svar: Tack det samma det var trevligt!:D

2009-06-07 @ 00:27:46
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0