Ny design.

Lite ny bloggdesgin, specialorder från EmmaP som är superduktig datanörd. Menyn har hoppat allra längst ned vilket är lite störigt faktiskt men det ska nog gå att ordna skulle jag tro.
Kom hem vid ett i natt efter en hel kväll i Borlänge på travbanan där. Både Pebbly och Eyeshadow skulle vara med. Pebblan var med i lopp ett och tog ledningen direkt, höll den länge och blev slagen en fjuttig noslängd. Vi är nöjda ändå för nu gick hon till E3-final med 600 000;- i första. Så Gävle väntar nästa fredag. Eyeshadow gick ut i lopp tolv, även hon tog ledningen. I sista svängen såg hon fortsatt väldigt fin ut men galopperade, Björn sa att det var som hon nästan inte fick luft. Synd men en häst med i final är inte fy skam,i finalen fick pebbly spår sex.
Höll på att krocka med två älgar igen på vägen hem, dom är överallt nu förtiden.


Idag jobbade jag första dagen på lovet hos pappi. Rensade upp runt hockeyaffären, ja det kan man väl säga behövdes. Har nog krattat flera miljarder löv sammanlagt. Mer jobb väntar imorgon. Har även hunnit med styrelsemöte med ponnyklubben, rätt så drygt när det höll på i tre timmar. Åkte med Ann-Catrin upp till stallet för att pussa lite på pojkarna innan det bar iväg hemåt igen.
Ska ta en snabbdusch sen kan jag lova att jag somnar fort ikväll.
Nattinatti.
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

Yees i morgon it is! &du kom hem tillslut hoppas jag :D (L)

2009-06-17 @ 22:11:42
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0