NYA DATORN!

sitter i min gosesäng med min nya dator framför mig. nu hoppade lillkissen upp på den också. iaf invigning av den då den inte hunnit komma till min stora dag utan fick den idag istället. lite ovant är det men jag lär mig nog snart hoppas jag. massa inbygda flashiga saker inbyggd på den ;) 
har vart i stan idag i värmen, fick med mig lite saker hem. ett par nya gladiatorsandaler från footnews rea och allt ibland kan man fynda och par nya solglajjor blev det bland annat. tove och jag tog bilen ut till bergvik där jag köpte en ny bikiniöverdel, en brun. tänkte även matcha till det med ett par leopardfärgade trosor till men då var de såklart slut i min storlek!
borde nog sova snart och ladda för sista hökörningen imorgon.
puss
/ - kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0