Skaffa travhäst och få brännan på köpet.

Näst sista skolan veckan. Lugnt? glöm det. Herregud vissa lärare måste tro att alla som går i skolan älskar att plugga ända tills det är lov. Vi fick massa läxor idag. Började tillochmed på nytt kapitel i historian, hallå betygen sätts om en vecka. Jag fick ju lite att ta igen också eftersom jag var sjuk i fredags. Historiaprovet om andra världskriget görs på onsdag, jag vet att jag borde plugga. Fast det har jag faktiskt gjort lite, i stallet förut när jag väntade på pappa. Satte mig i dörren vid Muzze, solade och pluggade samtidigt. Två flugor i en smäll!
Körde L tillsammans med J förut. Gasen i botten gällde för stjärnorna som äntligen får gå i samma hage igen. Tips till alla er som vill bli bruna, skaffa travhäst och kör när det är soligt, det ger resultat I promise.



Har glömt att delge er en väldigt viktigt nyhet kära läsare. Min kanin Mimmi är inte längre en tjej, utan kille. Detta upptäcktes i fredags, då vi även märkte att kaninen drar sig till samma kön. Snacka om chock, haha.
kram.
/ -Kajsa


Äntligen återförenade igen ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Våra boys:)

2009-06-01 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0