Söndagkväll.

Hej igen. Jag kan inte sova nu heller, nu beror det mest på att jag inte är trött ;) Somnade som ett litet barn i bilen hem från Skara förut, inte smart. Pebbly kom trea så vi är nöjda. Jag trodde väl att hon skulle ha lite bättre speed till slut efter den resan, men hon har inte tävlat på 1,5 månader och va brunstig.
Åkte direkt till mina hästar sen. M blev badad och friserad inför morgondagen. L blev bara borstad. Är livrädd för att han ska bli förkyld, fortfarande ingen feber eller snorig men ändå!  Håller alla tummar och tår, vill ju kvala nu!
På vägen till stallet hoppade en älg fram på vägen, riktigt scary men vi hann som tur va stanna. Sen när vi skulle hem från stallet så stod det en älg mitt på stora vägen? De kanske har haft ngt big älgparty i och med nationaldagen, vem vet?
Ska kolla min körväska en sista gång nu. Jag ska starta imorgon, det måste gå bra nu jag är värd det!
puss.
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0