Suprise!

Dagens överaskning: Musikbetyget, VG eller MVG haha jag som trodde på G, som han sa på utvecklingssamtalet. Spelade upp våran fina låt idag, Bard ( Soffan) på piano, EmmaP på gitarr och jag själv som sångare. Gick supermegadåligt för min del, tappade bort texten två gånger har jag nog inte gjort en enda gång när vi tränat? :O
Vissa skoldagar är väldigt slappa, idag till exempel. skönt att ladda inför sommarlovet :D
Slutade tidigt så jag hann köra Muzze. Han startar på måndag, hemmaplan med spår ett bakom bilen. Haha vi hoppas M är på humör och att bilen kör fort. Annars finns det risk för att M river hela fältet, shit nu blev jag nervös också. Han var iallafall fin på vår runda idag. Misstänker starkt att det var en älg i skogen, tyckte skymta en bakom träden och M uppförde sig om det vore något farligt där.
Ska ta och börja med NK disskussionen nu. Debatt på torsdag, jag ska knäcka de andra så jag slipper gå på fredagslektionen, smart va?
puss.
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0