Jag är nog knäpp?

Hejsan, nu har jag bakat fyra kladdkakor till systerysters student i morgon. Känner mig duktig. Fullt upp från morgon till kväll idag. Gick upp tidigt för att hinna köra bågda hästarna innan klippning.
Fattar inte riktigt hur jag tänkte under min lilla deprission igår? Hur fan kan jag ens komma på tanken att sluta upp med det jag älskar mest i hela denna värld! Nej nu ska jag ta efter andra och vara nöjd med mina egna pojkar och att de sköter sig! Vill de inte tävla kan vi ha kul ändå! De skötte sig bra idag, L hosta lite, men inte så mkt. Inte bra ändå ska fråga pappa om vi kan kolla upp halsen på honom till veckan.
Blev ju en liten klippning förut. Är megatrött på håret just nu. Medellängd som inte ligger där jag vill och har börjat locka sig nertill, blä. Luggen har vart katastrof nu undet att par veckor, nu är den snaggad rakt av. annars blev det bara topparna på retsen och jag är nöjd.
Hämtade mina älskade peakshorts som var beställda, satt som gjutet och kommer nog bli bra tills den stora dagen imorgon.
Ska duscha, fixa kläder och mer mat nu innan sängen väntar.
/ - Kajsa


VI hör ihop.
HK krossar snart.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Tack så hemskt mycket! :) Jag är jättenöjd med honom :)

2009-06-10 @ 22:30:37
URL: http://amandahslife.blogg.se/
Postat av: Helena

Så ska det låta Kajsis , krossa! <3

2009-06-11 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0