AJAJAJAJAJAJ.

Mina hälar bränner sjukt mycket. Enorma skavsår, förut var det blåsor också men mamma tvingade mig att spräcka hål på dom., aj. Hurtig som man är tog jag cykeln till skolan, första gången för iår. Det var väldigt skönt, dock inte när jag skulle hem eftersom det spöregnade.
Hade brännboll på idrotten det första. Älska brännboll. Jag blir bara så himla dålig förlorare! så när folk inte bryr sig och bara fjantar omkring blir jag skit sur, haha ingen lek här inte. antingen så är man med på riktigt eller så kan man stå bredvid!
Fick reda på spanska betyget, oväntat bra ett VG. Jag som trodde att jag hade fått typ IG/G på nationella. Gjorde ju även historian idag, gick lätt men är inte klar än :S skräll mig lixom.
Stan med syster idag också. Hittade ett jätte sött vitt linne på MQ som jag slog till på. Blir helt perfekt att ha på systers student. Jag måste ju ha något till därför ska jag nog till peak och beställa ett par svarta shorts att ha till.
 Sista ansträngande skoldagen förhoppningsvis imorgon, I like it.
Pappa hade stallskötseln idag. Skulle hjälpa till att sko Limerick, han blev biten i magen och har värsta märket. Skorna sitter på bak iaf. Nästa vecka får han lugnande för att framfötterna skall kunna skos. Han har sina egan idéer den lilla grisen.
kram.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0