Sammanfattning av galna dagar.

Slaapisdag, vakande rätt så sent ändå. Det har ju vart fullt hus här ett par dagar nu efter syrrans student vilket har medfört vissa sömnproblem varje morgon. Mina släktingar låter som elefanter, jag skojar inte. Tittade lite film innan pappa och jag drog oss iväg till hästarna. körde L som hostade lite, kollar upp med veterinär i veckan nu.

Har ju lovat en sammanfattning av den gånga veckan så här kommer den;
I torsdag tog min syster studenten. Jag vakande sådär jätte tidigt som man gjorde när man var lite och hade födelsedag. Hjälpte till och fixade iordning hemma innan vi åkte ner till stan och såg dem springa ner på torget. Stannade i stan för att se alla på lastbilar och dylikt ;)
På fredag var det skolavslutning, som inte kändes som det. Lite mesigt i aulan sen i klassrummet där vi fick lite fika och betyg, som jag är ganska nöjd med. Emmispemmis och jag var ute på lite äventyr senare, käkade även pizza och hamnade tillslut hos Elin i Kil. Trevlig kväll iaf. '

Det var nog vad som har hänt i stora drag, haha minnesförlust blev det. Borde nog sova lite tidigare idag känns det som. Pappa och jag åker nog till Borlänge imorgon för att se Pebbly & Eyeshadow, spänning.
puss.
/ - Kajsa

Lite bilder från dagarna, varsegod och njut ;)
 I klassrummet på betygsutdelning, från vänster Emma, Elin och Sandra

Kväll, Jag och Emma

Studenttorsdag, syskonen Karlsson

Tove och Alva

Tove och hennes klass på deras lastbil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0