19 mars.

Sitter här och diggar lite melodifestivals låtar på youtube, varför röstade folk inte mer på alcazar är dagens största fråga? Egentligen borde jag inte säga något för jag röstade inte själv, men ändå!
Lång dag i skolan idag, nästa vecka kommer det ordinaire schemat tillbaka, blä. Fast jag är ledig på tisdag pga utvecklingssamtals dag, inga fel alls. Fint väder idag igen, jag och Emma satt ute och solade på rasten, så skönt. Imorgon åker nog skinnjackan fram, längtar efter den. Ska plugga lite nu, innan jag och kissekatt Selma ska sova, pratade med mamma & pappa förut, fuskigt varmt på Gran Canaria. Pappa blev nog lite ledsen när han frågade om jag längtade efter honom och jag sa nej! Så hårt kan livet va ibland.

Puss

/ - Kajsa

Schlager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0