Andningsproblem

Kan jag ju säga att jag fick på hockeyn förut, det var några mogna pojkar i min egen ålder som släppte en sån där rök bomb i isahallen precis innan matchen skulle börja, jippie! Rök i hela arenan, man såg inte bort till andra sidan ens och det blir så himla svårt att andas. Klarade mig ganska bra trots det. Dagen till ära hade de något slagas tifo, fråga mig inte vad det är men iaf så hade de sytt flera hundra flaggor som alla på ståplats skulle ha, inte jag. Sen skulle alla vifta med dom samtidigt = kaos och man såg bara flaggor. Färjestad vann med 6-0, sm guld iår kanske?
Såg på robinson förut, vilket sjukt program. "skulle aldrig i hela mitt liv utsätta mig för nåt sånt bara för att få vara B-kändis i ett halvår" för att citera min kära syster.
Nu blir det läggdags snart, måste läsa lite i min bok som är riktigt bra, fast jag har läst den typ två gånger innan. Imorgon är dagen fullspikad, skönt att veta att det finns saker att göra.
Godnatt!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0