ÄNTLIGEN!

Dagens fyra bästa:
1.
Eyeshadow , pappas varmblod, vinner sitt första loppet i första starten!
2. Besök hos Alva och Albin
3. Mc Flurry på lunchrasten
4. Desperate Housewives, okej det börja igår men glädjen från programmet sitter kvar idag hihihi

Helt sjukt egentligen men Eyeshadow skulle göra sin första start idag, i Norge av alla ställen. Pappa kunde inte följa med, mycket att göra som vanligt. 18.10 ringer pappsen mig och är överlycklig för då hade hon vunnit, loppet gick inte så fort men hon hade visat vinnarskalle, riktigt bra egenskap! Tränas och kördes av Olle Goop idag. Fars andra storhäst seger, och då har han haft hur många olika som helst.
Så sammanfattning av dagen har varit riktgt bra. Åkte till Muzze och Ludde efter skolan, ingen körning idag heller börjar få skuldkänslor för jag tränar dåligt. Halv sex hämtar Anna, min brors sambo, mig, mamma och Tove för vi skulle passa deras underbara barn Alva och Albin. så där har jag tillbringat hela kvällen. Inte en lugn stund förens de hade gått och lagt sig men de är så goa! Fick bli en glass på donken på lunchrasten, McFlurry med kolasås och daim, älskar´t
Blev inget andra Avenyn igår heller för världens bästa program hade börjat igen, Desperate Housewives.
Slutar skolan tidigt ímorgon och är ledig på fredag, det är gött så nu får hästarna räkna med hårdträning under resterande veckan.

Ha det bäst!

/ - Kajsa

Tisdagskvällen är räddad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha i know har du missat min växande mage? :O

hörs i morgon my love :) <3

2009-03-05 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0