Bad Day.

Visst är det underbart när man vaknar och inser att man försovit sig i över en timme? Hände mig imorse, en timme och en kvart för sent vakande jag. Perfekt start på dagen, synda sig som en dåre, inte äta frukost för att hinna i hyfsad tid till första lektionen. Hatar att komma för sent och att försova mig. Dagens präglades sedan av denna dåliga start, äcklig lunch, ipoden la av och Limerick var halvbra när jag körde förut.
Nu ska jag gå och sova tror jag, plugga det sista innan jag däckar. Tidig morgon tomorrow uppstigning någon gång runt halv sex för att hinna rida Muzze innan skolan, ibland är det för härligt att vara hästägare!

Natti.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0