Bad Update

Förlåt (igen). Dåligt uppdaterande av mig. Men den här veckan har jag knappt vart hemma något alls. Så vi tar dagarna från början.
Tisdag; musikprov, gick väldigt dåligt tror jag vikarien såg allt om man bara skulle kolla lite lite på Emma. Åkte iväg till Skara med pappa på kvällen för att se Pebblys debut, gick hur bra som helst och hon vann. 13 sista femhundrametrarna, grymt att se + att vi fick besöka vinnarcirkeln, händer inte alltför ofta. Dock hade jag gjort en riktig miss och tagit på mig gråa mjukis, så det blir ett fint vinnarfoto men jag tror dom överlever.
Onsdag; Spanska prov, gick bättre än musiken men inte bra. käkade lunch på subway då skolamten var oätlig. det var gott, men ett lite annorlunda upplägg. Barnvakt på kvällen åt Alva och Albin, tjänade lite extrapengar som är bra att ha till Sthlm senare i vår. Finns nog inga snällare barn.
Idag har det inte vart några prov men ändå en ganska krävande dag i skolan. Nu på kvällen har jag vart på styrelsemöte i Vpts, vi planerade lite inför kommande säsong. Så på tre dagar har jag vart hemma bara i stort sett när jag sover.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, inte plugga! Måste tillägga att Eyeshadow startade idag igen, göteborg den här gången hamnade tillslut på en tredjeplats, slagen med halslängd ungefär. 
 Snart är det helg, vad ska ni göra ?

pussar

/ - Kajsa

Bilder från Axevalla i tisdags; Pebbly

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0