Earth Hour!

Lördagkväll, jag är supertrött efter gårdagen. Inte riktigt min grej att gå upp tidigt och lägga mig sent. Dagen har bara runnit iväg utan att jag har gjort så mycket. Åkte upp till stallet med syrran förut.
 Hästarna hade haft utedag, från 06.30 - 16.30 det är bra för våra ponnysar som annars vill in vid två. Muzzes hov såg inte jätte trevlig ut efter gårdagens tramp, hade typ spruckit och blivit lite var. Tur att man har lite skills och fixade till det ganska bra, borde bog bli veterinär ändå.
Earth hour om cirkus en halvtimme, Tove insisterar på att vi ska släcka ner hela huset. Tv:n kommer iaf få vara på för vi ska se robinson.
Trevliga nyheter, våren är på väg till Värmland igen, igår var det sppösnö kom säkert 10cm, usch.

Ha en trevlig kväll med släckta lampor.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0