Grattis Mamma

Idag är det mammas födelsedag, grattis till henne. Hon gillade min present, en bok om favorit laget Fbk.
Siitter i soffan med brorsans nya bärbara dator, skit snygg vit sak. Så nu är jag väldigt sugen på en egen, får önska mig en i födelsedagspresent ganska långt kvar men ändå.
Det blev en lång eftermiddag i stallet idag, körde både Muzze och Limerick. De gick bra båda två, jag och L mötte ridhästarna då blev han lite fundersam men skötte sig perfekt. Han fick ha en fläta i pannluggen idag så han såg ut som en liten tjej, han har fått en smäll över ögat så det har spruckit lite och är svullet då tyckte jag det var bra att det inte kom massa hår i.
Nu blev det utbrott här så jag har en minut på mig att lämna ifrån ig datorn. Hörs imorgon!

/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

SV: hälsa grattis ;)

vad bra! men konstigt att det inte är rätt på din andra dator;)

2009-03-13 @ 22:31:50
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0