HELG, en dag för tidigt!

Imorgon är jag ledig!!! skönt att få skriva det, lärarna är bortresta så det är hemarbete som gäller = inget gjort alls. Har massor av planer inför morgondagen, ska bl.a. på friskis och svettis danspass med Emma. Inte riktigt min favorit grej men ska ändå bli kul, jag är taggad. Idag slutade vi också tidigt, 13.10 älskar dessa dagar nästan som förra terminens lovely schema. Fick historiaprovet tillbaka idag, haha jag trodde det hade gått jätte dåligt men efter att jag kompletterat muntligt det jag inte hann skriva så satt ännu ett MVG, förlåt men ibland måste man få skryta lite ;)
snart ska jag duscha sedan lägga mig och läsa mina barnböcker ♥

/ - Kajsa


ps. ursäkta designen, ska fixas inom kort I promise.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi rockar järnet i morgon (även om "våran" låt heter som det gör, haha) <3

2009-03-05 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0