Ingen plundring än..........

Tjenare!
Har vart ytterligare en lång skoldag idag, det mest positiva var att jag klarade musikprovet .Vet inte vilket betyg jag fick för läraren hade glömt proven. Han är lite konstig, men ingen hade fått IG, skönt att veta iaf.
Dagens mest negativa får väl bli den feta instuderingslappen i naturkunskap vi fick idag på männsikokroppen, prov nästa vecka, vi har knappt haft genomgångar. Tuff naturvecka väntar.
Åkte till mis caballos efter skolan, körde Limerick tillsammans med Helena & Pelle. Så nu blir det nog ingen kastrering, tror jag. Känns som han ganska bra löphuvud för först ville han va, och helena tyckte han såg fin ut från sidan så vi avvaktar ett tag till. Banpremiär för L&J på lördag, funderar på att dra med gammelman Muzze in också men vi får se.
Ska käka kvällsmat nu, är vrålhungrig. Klockan nio bänkar jag mig framför tv:n; Desperate Housewives veckans höjdpunkt.

Kramar
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0