Kalas

ÅÅh jag är helt proppmätt, släktkalas idag med smörgåstårta, vanlig tårta rubbet you know! Firade syster, bror, mamma och farmor. Mycket samtidigt men det är lika bra. Fick en trisslott av farmor, vann 50 kronor så det var bra.
Innan kalaset var jag hos hästarna, söndag är min tidiga dag numera. Körde båda två och får väl säga att jag är nöjd, intervaller med Limerick idag gick strålande. Hade kunnat gått fortare tidsmässigt men han visade härlig inställning och det är viktigast, farten kommer.
Lite plugg blev det nu på kvällen, matteprov och redovisning i engelska imorgon. Ska se Beck nu innnan jag somnar.
förövrigt, vem tyckte melodifestivalen var bra? Inte jag, hoppades på Måns eller Alcazar men icke. Det är så orginellt att det faktiskt kan funka.

Pussar
/ - Kajsa

Dagens kämpe; Lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0