Lets Dance fiasko!

Sitter i soffan med Emmas lovely apple dator, har precis sett lets dance finalen och resultatet söööööög! Laila var bara bäst och den sista dansen var så fin och berörda på något vis. Men som vanligt vinner inte den bästa, jag röstade på Laila så jag får klaga den här gången. 
Emma sover här i natt, de övriga i familjen är i Stockholm och Kil.  Vi tittar just nu på tv4 fakta, äckligt värre. Snart ska vi käka vår speciallite glass med mängder av kolasås, mumsfillibabba och kanske se en movie innan det blir läggdags. 
Har vart en lång dag, gick ju upp halv sex för att hinna till stallet och rida Muzze innan skolan. Han dampade loss som vanligt och lyckades trampa sig så det blödde. Samhällsprov första lektionen, det gick uruselt så jag förväntar mig inget alls i betyg, klar blev jag inte heller.

/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

tack för urmysig dag<3

2009-03-28 @ 14:05:36
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0