L&M

Kom hem senare än beräknat från stallet, missade inte bussen idag iaf. Gick upp från bussen imorse, det var skönt men lite blåsigt. Skottade och fixade iordning först sen körde jag intervaller med Muzze. Gick super idag igen, travade jätte bra och koncentrerade sig! otroligt att han gör det. Iår känns det som han springer mer av egen maskin lixom, man behöver inte driva någonting nästan. Flera + på honom idag, så jag är nöjd. Har även bokat in massage för honom om två veckor. Lyx ska det vara åt den bortskämda kusen. Körde Limerick sen, vet inte hur jag ska beskriva det för att det ska bli rätt. Han springer ju på bra men det känns ändå som han bromsar hela tiden. Va inte riktgt nöjd med hans trav i söndags så jag provade köra lite på rakbanan när vi var på väg hemåt och då var det bättre. Har börjat fundera på att kastrera honom :S hjälp, jag både vill och inte vill, får ta en rejäl funderare!
Nu måste jag plugga, spanskan blev jag precis klar med så nu är det "bara" samhällskunskapen kvar.

/ - Kajsa
Min stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0