LYCKA!

YEEEEEEEEEEEEES! Vilken känsla. Pappas häst Pebbly, lägg namnet på minnet folk det är en stjärna, vann idag igen på solvalla. såg inte loppet eftersom jag inte hade möjlighet att åka till Stockholm och kunde inte se live på datorn för man va tvungen att vara 18 för att skaffa konto! Men jag vet att hon var bäst! Dåligt spår hade hon också.
Sen kommer det andra roliga, pappas andra häst Eyeshadow kom trea i lopp 2 två solvalla. Såg ju inte det heller, men gissar att hon gjorde det bra eftersom hon hade pissigt läge hon med.
Åhhhh jag blir så glad, önskar dock att jag kunde varit där. Ni som inte fattar glädjen, köp in er i en travhäst och upplev känslan!

miljontals pussar
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

gööööööötttt!!

2009-03-25 @ 20:48:20
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0