Motionsdag

Herregud vad jag känner mig hurtig. Gick upp halv nio fastän jag är ledig :D åkte till stallet, power walkade från bussen, körde limerick och gjorde iordning muzze. Sen tog jag cykeln ner till bussen igen och nu ska jag snart ta cykeln till friskis och dansa :D Ikväll blir det lugnt, min stackars kropp kan behöva vila sig lite. Limerick var förresten piggelin idag, blev en jäkla fart på honom när Peter och Bengt körde förbi med de stora racerhästarna :D Då skulle lilla mini springa med dom han, men han hann ju inte riktigt med men han försökte iallafall.
Slänger in en bild på mina nya favvoskor, haha så sköna så det finns inte. RBK är märket för den som undrar!

Have a nice friday!

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0