Ointressant måndag.

Måndag. Hade lite extra sovmorgon imorse, trots det fick jag ta mig en löptur till bussen men den var rysligt sen så det hade jag inte behövt. Skoldagen var lång och ointressant, lite mer info om stockhols resan som klassen ska göra på torsdag. Funderar på hur lärarna har tänkt egentligen, finns typ ingen tid för mat. Jag kan lova att jag kan bli en riktigt bitch om inte jag får mat! Haha.
Har gått och känt mig lite småirriterad på folk idag, stämningen lättades när jag kom upp till M&L och fick snacka lite med Helena och Henkan också, det är alltid trevligt ♥ Ska köra Limerick ihop med stallets stjärna imorgon, Ploppis efter det väntar ett beslut som känns rätt jobbigt att ta och det finns nog bara en i min bekantskapskrets som fattar egentligen.
Om drygt två veckor åker jag, mamma, Helena och Ann-Catrin till Stockholm på en liten weekend, jag längtar!
Veckans värsta dag imorgon, tisdag. efter det kan man börja räkna dagarna till helgen igen.
Ha det bra.
/ - Kajsa

På bild får ni se två personer som alltid kan få mig att skratta! Helena & Henrik Cederin.

Kommentarer
Postat av: Helena

hahah snygg bild på henkan:D <3

2009-04-01 @ 18:48:39
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0