Orka.......

UUUUUHHHHHHH en sån här dag jag bara vill lägga mig i sängen, dra täcke över huvudet och bara strunta i allt. Dock funkar ju inte det, sängen är redan bäddad och ca. 2 mil här ifrån står två små pollar och väntar på den dagliga omskötseln. Det är inget som går min väg idag. Vaknade as tidigt med ont i magen, kunde inte somna om. Har massor av plugg som jag måste göra NU, men jag orkar inte. Ska ta bussen till Molkom sen och ta hand om M & L. Möte senare, jag pallar inte sorry VPTS ungdomsgrupp. Skulle ta fram förslag på nya klubbjackor, men pappa glömde katalogen i affären, sen blev han sur när jag frågade vart den var. Så nu har jag skrivit ut ett förslag, bravo kajsa!
Dagens mest postiva är att jag kommer va ensam hemma eftermiddagen/kvällen! Skönt att slippa alla jobbiga familjemedlemmar.
Hörs senare!

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0