Sjuk.....

Har vart hemma idag igen, så tråkigt är det. Finns inget att göra förutom att sitta vid datorn, vilket jag har gjort hela dan och mina ögon börjar bli fyrkantiga. Eller nej förresten har ju vart ute med kissekatten en stund och gått bort till postlådan med ett brev, motion på hög nivå.
Men när man ändå sitter här hemma och ruttnar kan man lika gärna göra något nödvändigt, så hela no rapporten är i stort sett klar. Lite små redigering kvar bara och det är en hel vecka tills den ska lämnas in! Känns underbart!
Imorgon tänker jag gå till skolan.  Simning på morgonen eftersom det inte var ett så bra tillfälle förra veckan, 1000 meter rygg. jag är laddad. Saknar mina älskade pojkar, tur att pappa ställer upp och sköter om dom. enligt rapporter igår va Muzze lerbrun istälet för beige på benen, det finns nackdelar med att det håller på att bli vår.

kram!
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

å vad skönt! själv har man knappt börjat:P

finns fördelar med att vara sjuk ;)

men kul att du mår bättre :) see you on the badhuset imorn :)

2009-03-17 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0