Söndag.

Hejsan, gjorde misstag i morse när jag inte hade ställt om klockan. Hade ställt den på 9.30 för att hinna med bussen en timme senare. Det var ju bara det att när jag vaknade gick bussen, så då fick det bli en lugn morgon och en senare buss.
 Har vart hos hästarna hela eftermiddagen, man får passa på när man är ledig. Körde båda två. Limerick fick gå först, provade helstängt för första gången på honom och jag var nervös innan jag åkte ut. Men han är cool, tyckte bara det var lite konstigt i början när man bara såg framåt, med lite träning trorjag det kommer gå super. Körde intervaller med honom, gick ungefär 20sek snabbare med det helstängda så jag har nog hittat den rätta utrustningen där. Tanken på kastrering ligger fortfarande och gnager, efter tisdag bestämmer jag mig :S
Muzze fick ett ordentligt pass i skogen. Han lilla spricka hade läkt ihop fint och han hade inte ont, så det var ju skönt.
Lagade middag till mig och Tove förut, kycklingwok med ris, dolda talanger. det var riktgt gott men nu i efterhand märker jag att det var starkt för jag häller i mig vatten.
Har ingen engelska imorgon, så jag börjar halv elva skönt med lite sovmorgon.

puss♥
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0