Söndag

Nu är äntligen designen tillfixat, tack vare the one and only EMMA, tack för all hjälp. Lite kvar att ordna med men vi hann inte idag och jag har försökt lite men det vill sig inte riktigt. Vad tycker ni?
Vi skulle ha pluggat också men det blev det inte så mkt med, lite till musikprovet bara. Har iallafall tränat på spanskan nu, så hilma svårt med alla olika böjningar som man ska hålla reda på. Fick låna The sims 2 av Emma också, haha jag vet att jag är en nörd, men det ju så kul! bra tidsfördriv.
Åkte till hästarna tidigt, redan halv nio. Körde båda två i snöstormen. Muzze och jag var i diket, jippie vilken fegis han är, det låg en gren mitt i vägen. Då skulle han givetvis fjanta sig, tillslut fick jag gå ur vagnen och leda förbi honom! Limerick hade intervallträning idag, utan Jidde för första gången. Det gick väldigt bra, men rakbanan var lite dålig att köra på pga all is!
Det har kommit massor av ny snö idag, världens flingor. JAG VILL HA SOMMAR! 
Om några minuter börjar Mia & Klara, det missar man inte i första taget.

Pussar

/ - Kajsa



Kommentarer
Postat av: emma

DU det var ju sista mia&klara va? :(

2009-03-08 @ 22:21:29
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0