Spring

Dagens inlägg borde egentligen handla om det underbara vädret som äntligen har kommit men så blir det icke. Istället tänker jag skriva om vissa människor, intressant va? För ibland undrar jag hur de tänker egentligen, eller så är det som det verkar de kanske inte tänker alls. Personer som bara gör allt för egen vinning skull, som förstör och är avundsjuka på andra personer som det går bättre för! Idag blev verkligen en sån dag, när allt verkligen känns hur bra som helst, sen bara förstör någon och det känns ruttet. Att visa varandra respekt tycker jag är väldigt viktigt, även om det blir lite fel även för mig ibland ;) Fastän man inte tycker om varandra behöver man inte förstöra för varandra, och absolut inte göra något som kan skada den andre. Det är uppenbart att för vissa existerar inte den tanken! Men till er alla som är avundsjuka, gläjds istället med dem det går bra för, då lovar jag att livet kommer bli mycket enklare.

Nu har jag fått skriva av mig lite, egentligen skulle jag vilja det öga mot öga men vågar inte riktigt :S känner för att berätta lite om dagen ändå. Badhuset imorse, lite problems innan vi blev insläppta men väl inne simmade vi 1000m rygg, hoppade och dök, längddyk och djupdyk. Klarade 23m på längddyket, börjar fundera på vad jag har för super lungor. Fixade även att dyka från 1:an två gånger, även om det mer var magplask än dyk haha. Körde båda pollarna i det vackra vår vädret. Limerickskrutten hade också fått vårkänslor och ville inte gå in, lugn tur med honom idag lite förkyld. Muzze gick årets första snabbjobb och det kändes jätte bra trots att en annan var med och förstörde. Ville inte köra för fort med honom på en gång, så jag satt mest och höll emot. dock gick det lite fortare än förväntat pga. the destroyer. Muzzeraket känns starkare än tidigare år, att han har lagt på sig mer muskler trots att vinterträningen inte vart lika hård, hoppas på en fin säsong för hans del. 
I natt åkte mamma och pappa till Grancan ( Gran Canaria ) Blir borta en vecka så nu är det FF ;) 
Pussar
/ - Kajsa

Jag vill utomlands, fast i och för sig är inte sverige så dumt nu heller ?

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi ska åka till sommarn! :D

2009-03-19 @ 20:35:39
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Tillsammans såklart! :D

2009-03-21 @ 18:11:26
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0