Studiedag

Dåligt uppdaterande av mig jag vet, sorry. Har haft rätt mycket att göra ett par dagar nu så där har ni  anledningen. Idag har jag haft studiedag, skönt att få en extra lovdag.  Har storstädat i mitt rum, inte bara dammsugning och sånt utan jag rensade även ur garderoben och byrån också. Insåg hur mycket skit man drar på sig slängde en hel del så är det någon som vill ha kläder eller skor kontakta mig ;) städade även hos kaninen imorse, tycker inte att det är lika roligt att ha en liten sniffare nu som jag gjorde när jag var 11 men men det är bara att sköta om henne. Tog en paus vid ett och gjorde i ordning en sallad till lunch. Har även hunnit varit uppe hos pollarna. Muzze och jag tog oss en runda i snöstormen, han var riktigt trött när vi kom tillbala och jag var riktigt blöt. Det snöade så mycket så det hade läckt i genom mina termobrallor härligt! Turen började inte så bra, jag höll på att fixa till filten jag satt på i vagnen och hade inte sån kontroll över hästen så han börjar gå upp mot snödrivorna. Han bara traskar på rätt upp i snön så vagnen välte nästan, bra jobbat kajsa.
Ska äta nu, lasange blir det, mums! Får väl lägga mig i tid idag för imorgon är det skola, fast jag vet inte om jag har någon lektion på morgon får ringa och checka med Emma senare.

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0