Tisdag

Skola idag igen. Fick en ny svenska lärare idag, verkar jätte bra! Musikprov om en vecka, gymnasietidens första IG kommer det bli jag fattar inget. Vi ska kunna typ hur noterna ser ut, jag frågar Emma men hur ser en b klav ut då, hon bara kollar på mig och säger det finns ingen eller det kanske det gör. Hmm borde kanske ta reda på det!
Åkte till Muzze & Lime förut, pysslade bara om dom ordentligt för en gångs skull, snackade med Helena under tiden, efterlängtat! Har precis ätit, det var go mat idag ;) Pluggade lite förut också har ju eget arbete i naturkunskap v 10-12 inga lektioner så jag gjorde lite på det arbetet. Kollade även runt lite på induviduella valen till tvåan som snart ska lämnas in, hjälp mig vad ska jag ta??? Fick bli en liten operation på Trisse förut, han kunde inte titta på ena ögat, men nu är det mycket bättre, kanske ska bli veterinär ändå!
Ska ta en dusch nu och sen dra mig till tv:n och se AA.

Pussar

/ - Kajsa


Älskade lilla Trissemannen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0