Fredagkväll.

Hej. Jag känner att börjar bli trött ( skräll) Borde ta en dusch också. Det är så mycket man borde göra som aldrig blir gjort. Att börja plugga känns inte direkt lockande, fastän jag måste.
Det har vart håll igång här hemma hela dan. Alva & Albin sitter ju gärna inte still.
Blev en sväng till hästarna också senare. L börjar få tillbaka sin kulmage, härligt att se! Både M & L hade badat i leran idag och var helt gråa av torkad lera. Hyfsat rena blev de väl, men imorgon blir det bad.
För den som är intresserad att veta så var det iskallt i mitt rum i natt. Kunde inte somna så jag fick gå upp och ta på mig massa kläder stänga fönstret och ta två täcken. Härligt det!
Sandrii och jag har börjat med tradition på fredagskvällarna, då är det msn som gäller. Puss på det ♥

/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0