God morgon.

Har just gjort mig klar, blev ingen jätte långsovmorgon idag men lite lagom sådär.
Igår hade 9G reunion i skogen vid grillplatsen. Rebecca & Jag var väl inte så där jätte sociala till en början men det blev bättre senare. Trevligt att träffa lite gamla klassisar igen.
Innan det åkte jag, mamma och pappa Värmland runt nästan. Vi åkte till ÖB i Edsvalla, herregud vilken normal människa åker flera mil för att få komma till ÖB ? Sen var vi iväg en sväng till Kil, ja vad ska man säga. Turen slutade iaf på Bergvik där vi käkade på Subway och köpt skor till pappa. Hittade en klänning som jag kanske ska köpa till systers student. Den är lila, tror ni det funkar?
Hann med och köra L också. Det är så kul för han har så mycket energi och vill bara springa. Ångrar inte kastrationen för fem öre!


Alva och Albin kommer hit snart. Barnvakt hela dan tror ja? Sen blir det myskväll framför tv:n. Känner att jag måste ttta på talang ikväll, finns ju risk för tårar.
Lägger även in två nya länkar, Rebecca & Soffan. Kolla in dom!

Ha en bra dag!
puss.
/ -Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0