Monday.

Nu orkar jag inte mer plugg idag, har suttit med kära 2:a v.k. sen jag kom hem från stallet. Allt kvar att lära och lite kvar att skriva, min vecka kommer bli härlig. Min rygg känns helt paj också. Massage skulle sitta fint.
Lite kortare måndag än vanligt i skolan iaf, inställd matte och flyttad NK så jag slutade redan tjugo i två.
Hann köra båda hästarna och vara klar tidigt för en gångs skull. Limerick var som vanligt pigg och spurtade ordentligt på hemvägen. Muzze var mest rädd för gubbarna som renoverade en sommarstuga precis där jag körde, han är mes.
Resterande tid av kvällen kommer gå åt att duscha, plugga lite till kanske och sen SOVA! jag kom knappt upp imorse som vanligt, körde min vanliga  ett, två, tre, fyra, fem, UPP!
Jag har fått soleksem i ansiktet också, det kliar men är tecken på S O M M A R

/ - Kajsa

ps. till alla er på kroppkärr, ni behöver inte vara rädda om ni såg ett lodisspöke ute förut runt åtta. Jag kan lugnande meddela att det bara var jag som var ute och städa kaninburen i mina favorit trekvarts mjukis, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0