Ny karriär?

Halloj.
Idag började min nya karriär som skådespelare, haha. Herregud, S1D ni har något att se fram emot den 4:de Juni. right Emma? Jag är iaf tjuv, som ser ut som en ninja. Jag skrattar bara jag tänker på det. Filmen kan eventullet läggas ut här också, håll ut.
Eftersom jag är L E D I G nu i fem dagar så hann jag med hästarna lätt också. Muzze fick motion. Massa farliga traktorer ute i skogen som plöjde i dikena, vilket gjorde att det låg massa gräs och grenar där = ponnyätande monster. Han gick helt okej, även om det inte vore fel med lite koncentration ibland. Limerick börjar lägga på sig lite igen, han har börjat bli riktigt fin med sommarpälsen och allt. Tyvärr finns det ingen hingst kvar i HK längre, Jiddes manligaste ägodel rök idag. Lika bra Helena, så vi kan visa vad de går för! :D
´
Har hört ryktas om ett 9G reunion imorn. Vi får se vad som sker.
puss.
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: emma

SV: haha, jädrar också, men dom karatesparkarna får du ta live den 4:e juni bara ännu mer för S1D att se fram emot!

2009-05-20 @ 22:49:32
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja nu ska dom få se! :)

2009-05-21 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0