Schleeten i bött.

Nu var det ett par dagar sen jag satt vid datorn, känns faktiskt rätt bra ändå. Tog mig en day off idag, har faktiskt mått lite dåligt,huvudvärk och alldeles för lite sömn. Det beror främst på Alva som bott här hemma nu i tre dagar och insisterade på att sova hos mig första natten, resulterade i ingen sömn för mig i stort sett.Men nu är det frid i stugan igen.
 Så de dagar jag inte har suttit här då har det vart fullt upp med att underhålla en fyraåring, vilket inte alltid är det lättaste och rätt så krävande. Hästarna har inte riktigt prioriterats som de förtjänar den här veckan, jag ska återgärda det imorn.
Snart går jag och lägger mig, ögonen hålls knappt uppe.
puss.
/ - Kajsa

ps. Är det bara jag som hört ett rykte om att det ska bli supervarmt imorgon?



Vi älskar skumbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0