Skoltrött?

JAAAA, det kan man säga att jag är. Har prov imorgon, har jag pluggat? Nej. Borde jag plugga? Ja.
Men det gör jag inte för jag har fastnat här. Massa om EU måste sitta imorgon, rädd för att det inte kommer gå lika bra som det brukar. Annars har det vart ganska många inställda lektioner den här veckan vilket är skönt.
Jag blir bara så arg på skitskolan. Imorgon är det sista dag för omval för inriktning till tvåan, har man fått reda på om den jag har valt ska starta? Åhnej fastän rektorn lovade att vi skulle få veta!!  Utskällning väntar för henne!

L har börjat må bra igen nu! Skönt att se att han kan gå utan att ha ont, inget svullen alls idag. M anmäldes till tävling imorse, men det verkar inte som det blev något för vår del, surt för han visade lite form igår när jag körde.
Imorgon är det bara en lektion då med prov och sen ska vi till museet på utställning. Sen är det efterlängtad helg!
kram ♥
/ - Kajsa


Älskar bilden!
Fotograf; EmmaP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0