Söndag och jag är slut!

Hej. Är helt slut efter en heldag med trav. Upp sju i mose för att hinna göra iordning till M&L innan det bar iväg till axevalla med Ploppen. Han blev tvåa och gjorde ett riktigt bra lopp så som hästskötare är man ju helnöjd :D Somnade på hemvägen, känner i nacken att det inte var det bästa jag kunde gjort. Har lite tendens till att somna på lite konstiga sätt i bilen.



Sov hos bästa vän Helena igår. Det var mys fast vi sov tidigt ;) Körde intervaller med M igår, helt okej. Han springer om han vill och det vet jag. Minst en gång per säsong går han riktigt bra så det är bara att vänta. L var dunderfin. Sån enorm lättnad att se att det gav resultat. Några veckor till med träning så kvalar han sen.

Har massa plugg jag borde ta tag i nu, men känner verkligen ingen motivation alls. Fett historiaprov på fredag och redovisning i engelska imorn. Efter den här veckan tror jag det är slut, men man får ju inte hoppas för mycket.
Nej nu ska jag gå och övertala pappa att vi ska åka upp till Sthlm och elitoppet på söndag :D

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0