Söndag.

Söndagkväll, jag är trött som vanligt. Imorse vaknade jag av grannen som började såga med världens motorsåg halv tio, härligt för mig som hoppades på att sova bort halva dan.
Följde med pappa till bergvik, blev inget shoppat men kollade in lite snygga kläder. Är kär i en klänning från Paris, Kate and I, eventuellt något för syrrans student.
Åkte till stallet senare. Körde Limerick en sväng. 100% skuldkänslor när jag rent ut sagt tvingade honom att springa fast han inte ville. Jag intalade mig själv att det är för hans eget bästa och det var de ju faktiskt också. Syntes direkt när jag kom tillbaka att svullnaden började minska, så nu blir det en tur imorgon också.
Väl hemma var Alva och Albin på besök. Rejält håll i gång i ett par timmar.
sängen väntar på mig nu, extra sovmorgon i morgon, inställd engelska igen. Oja vi gillar´t
puss.
/ -Kajsa
Gangstern hade inga ute kläder med sig, jeansjackan kom till användning ;)

 Álva tvingade på mig ett lite 80-tals inspererat pannband.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0