Stalldag.

Min dag har spenderats i stallet. Fortkörning med Muzze först. Idag fick han gå med Pelle, vilket gjorde det hela mycket bättre. De två kan verkligen tagga upp varandra, synd bara att det inte flyter på i traven för Muzze förens efter typ tre intervaller. Men jag är nöjd, det gick riktigt fort där ett tag och om Pelle kan hålla det tempot och inte galoppera vinner han på torsdag, så de så Helena! Anmäler Muzze till färejstad imorgon, hoppas på ett bra löp. Vet  att jag ska värma som en galning innan så han kan trava iaf.
Körde Limerick efter de. Han var så fin idag min lilla skrutt. Han bara sprang utan att man behövde be honom, travet stämmer mycket bätte för honom också det bara flyter på. Härlig känsla. Vi körde en vända i backen och två i sandbanan vid sjön. Efter kastrering kanske han blir en liten racer trots allt.
Nej nu ska jag ta och äta super god mat, torsk från fiskbilen med massa god sås.
Ta hand om er.
/ - Kajsa

Stjärnor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0