Tears.

Slog på tv:n en stund förut och fastnade vid talang. Victor 11 från Karlstad fick mig att börja gråta, så söt när han fråga om han fick krama dom. HejaHeja säger jag bara!
Skoldagen går väl inte till historien som den bästa kan jag väl känna, rätt slapp men ändå. Imorgon är det nationella i matte igen, orkade inte ens ta med boken hem. Sist öppnade jag ju den inte så jag tänkte; det blir bara tungt i väskan. Jag kommer ångra mig när jag får betyget sen, I know.
Åkte upp till molkom sen. Muzze och jag tog en körtur som piggade upp mig lite. M var busig så det räckte och blev över iaf. Hade tänkt att L skulle få lite motion idag också men pappa kom så tidigt, lite taskigt mot honom attt låta honom vänta. Det får bli imorgon istället, jag längtar ;)
kram.
/ - Kajsa


Dagens klädsel:
Chinos, Twist & Tango
Kofta, Sunshine
Linne, Zoul 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0