Tisdag.

Jag har pluggat massor och det bästa är att det fastnar! Underbart, kan bero på lite förkunskaper från förra året men men spelar ingen roll jag kommer ihåg! Idag var vi hos den kära rektorn för fyrtioelfte gången ungefär. Hon gav oss det bästa besked man kan få ; kom tillbaka imorgon?! Gaaahh kärring bestäm dig någon gång!
Slutade tidigt idag med vilket är bäst! För då hinner man med de fyrbenta vännerna också. Ingen körning idag. Jag fick motion ändå, L vägrade gå in från hagen så jag fick jaga honom.
Ikväll är det desperate housewifes, älska´rt  ♥
puss.
/ - Kajsa

Sommaren för två år sen, väcker minnen ♥



Kommentarer
Postat av: Helena

ojj kotten! det var ett tag sen det bästis<3

2009-05-26 @ 21:02:09
Postat av: Rebecca

sött kort! :D

2009-05-26 @ 22:18:23
URL: http://rebeccaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0