Trött.

Jag skulle kunna somna stående känns det som, inte bra. Imorse fick jag kör min nya specialare, räkna till fem och tvinga mig upp på fem. Inte alls kul, tidigt som attan vare också. Men nu ska jag inte klaga för nu har jag redan tagit helg, jippie. Ledig i fem dagar nu!
Nationella i matte avklarat idag, mitt vg rök nog :/ Nästa vecka väntar 4 timmars spanska i aulan, med hörförståelse bla. herregud jag är ju halvdöv hur ska jag höra va de säger i aulan?

Idag fick jag äntligen ta en tur med lilleman. Bomull i öronen den här gången för att få honom lite lugnare. Det blev bättre men han hade massa spring i benen, men det är kul ;)

Nu ska jag snart sova tror jag, ladda inför inspelning av film till svenskan med Emma, sevärt I promise.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0