Tur.

Ibland har man röta, något som hände mig idag. lite skräll faktiskt jag som alltid annars har otur. Iaf provet imorse, det var bara frågor som jag kunde. Då snackar vi röta eftersom jag hade pluggat ytterst lite. Som vanligt blev varken jag eller Evelina klara, fast vi fick mer tid.
Efter dessa krävande 2 timmar var jag och mina kära vänner värda en Mcflurry med kolasås och daim, men nej då har det jävla mcdonalds tagit bort kolasåsen! Kriiiiiiis jag fick ta choklad som inte var lika gott.
Utställning på museét sen, det var slappt och helt okej ändå.
Hade lovat Alva att följa med till hennes ridskola. Bilder finns nedan, så duktig är hon!
Pappa fick va skötare idag, enligt rapport mår boysen bra.
Förövrigt börjar helgen lugnt, vi får se vad som händer imorgon, troligtvis inget men man vet aldrig. Sandrii förgyller kvällen med lite snack på msn ;)
puss.
/ - Kajsa



Den lilla pållen hette Comet och jag fick dra fram honom för att han skulle springa (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0